sobota, 31 grudnia 2011

sobota,12:29

no cześć. jestem i daniel jest głupi ♥. nie lubię, kiedy wstawiasz stare zdjęcia, gdzie wyglądam sam wiesz jak. wiesz ziomku, że kocham z Tobą oglądać skinsów? taaak, te wyzywanie się, kiedy jesteś o kilka partów dalej ode mnie i DRZESZ MI SIĘ CO SIĘ DZIEJE! wczoraj Cię wyciszyłam, a Ty i tak PISAŁEŚ MI, ŻE WSADZIŁ SOBIE ZIOŁO W DUPE! i się nie śmiałam, kiedy akurat to leciało. dzięki, wiesz?! zaraz Cię wyprzedzę, huehueh. i wiesz co ? damy radę ♥.  jesteś moim rejczelsonemlovelasemktasem,♥ lol2♥. wieszcowieszcowieszco, dziękuję Ci za 104-304♥, za to, że to Ty mnie nauczyłeś, jak przetrwać w tej beznadziejnej szkole. to dzięki Tobie w ogóle się tam znalazłam. kocham Twojego kolczyka, którego zawsze dotykam i Cię boli, kocham Twoje włosy, Twoje chude nogi, Twój brzuniom, Twój śmiech (ten wiesz - AHAHA),kocham Twoje zęby, Twojego nochala, wszystko w Tobie kocham, ale wiesz - troszeczkę ♥, tak.. kocham, jak to mówisz. uwielbiam Twoją furię kota trzy tysiące. no i to - dobrze mała♥, a jak na mnie krzyczysz, jesteś wtedy taki słodki♥♥♥♥♥. no i nie masz żadnych odstających uszu, ale kiedy udajemy, że właśnie z tego się śmiejemy to wtedy tak fajnie starasz się zachować powagę i pokazać, że Ciebie to nie rusza. masz piękną duszę, jesteś wrażliwy i kochasz mieć wszystko w dupie (,ej tylko, że Ty nie masz niczego w dupie). kocham Cię. na zawsze razem pipo, bo ja się nigdzie nie wybieram♥. a teraz nakurwiamy densa PIŁPIŁ♥. no i takie skromne: szczęśliwego nowego roku♥.

1 komentarz: