sobota, 11 lutego 2012

sobota,15:31

szopenrapudziwko :3
jesu, siedze przed kompem, miałam tam jakąś akcję podjęcia się pakowania redowej walizy, ale kit w to.. nie mam połowy rzeczy. nie wiem, co to za rzeczy, ale ich nie mam zią. ogólnie to zepsułam sobie całe plany. ale idę zaraz do kina, nieważne, czy sama, czy nie..

 NIE MAM POJĘCIA DLACZEMU, ale boli mnie lewa noga. świetnie Julia, jea! huehuehueheueh, pod klatką stały trzy pary najczy, a śmiali się ze mnie, joł. ZARAZ SERIO UBIORĘ SIĘ I PÓJDĘ Z NIMI NA SANKI, ŻĄŁ. 
 uuuu, poleciał dis na Gabilana :* TY GADZINO JEDNA. śpiewam mu betonowylasjarasięjakpochodnia, ale on nie wie.. jesujesujesu już muszę iść bo mi mleko stygnie, zimnomiprzeznie:c także ten, to takie moje najlepsiejsze rozpoczęcie ferii. 
miłegotegotamnom:* 

19 komentarzy:

  1. masz odpowie.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak se no daj ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. uetam. a na tiny ?

    OdpowiedzUsuń
  4. no żebyś wiedziała. a dawaj tutaj jak jestes ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jestem i daje, ale gdzie ?

      Usuń
    2. dupa, nie widzę kiedy komentujesz dlatego takie przerwy.

      Usuń
  5. trzeba sie umówić w łikend, bo w tygodniu nie mam czasu . LOL :c

    OdpowiedzUsuń